مجسمه لنين، جاذبه جديد گردشگري لهستان
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
مجسمه لنين، جاذبه جديد گردشگري لهستان
نوشته شده در دو شنبه 18 بهمن 1389
بازدید : 60
نویسنده : مولوی
دولت لهستان اميدوار است با نصب مجسمه‌اي از لنين در يکي از شهرهاي اين کشور که مدتي محل سکونت رهبر شوروي بوده، جاذبه‌اي جديد در صنعت گردشگري به وجود آورد.

به گزارش ايسنا، مقامات شهر كوچك «پورونين» (Poronin) در شمال كشور اروپائي «لهستان» قصد دارند با با نصب مجسمه‌اي از «ولاديمير ايليچ اوليانوف نيكلاي لنين» معروف به «لنين»،رهبر بلشويكها در يكي از ميادين اين شهر، گردشگران بيشتري را جذب «پورونين» كنند.

لنين چندين سال از عمر خود را در پورونين زندگي كرده و قرار است مجسمه برنزي سه تني ويكه هم اكنون در موزه بناهاي كمونيستي اين شهر قرار دارد، به جاذبه جديد گردشگري جديد پورونين تبديل شود.

تصميم مقامات شهر پورونين براي جذب گردشگر با مجسمه لنين در شرايطي صورت مي‌گيرد كه در ماه نوامبر نيز با نصب بلندترين مجسمه مسيح (ع) در در شهر «سويبودزين» لهستان، دولت اين كشور گردشگران بيشتري را جذب اين كشور كرد.

اين مجسمه 33 متر طول داشته و سه متر از مجسمه مسيح(ع) در شهر ريودوژانيرو در برزيل بلندتر است.

مقامات صنعت گردشگري لهستان از استقبال گردشگران از مجسمه مسيح(ع) خشنود بوده و اميدوارند در ماه‌هاي آتي گردشگران بيشتري براي ديدن اين مجسمه به اين كشور سفر كنند.

لهستان از غرب با آلمان، از جنوب با جمهوري چك و اسلواكي، از شرق با اوكراين، بلاروس و ليتواني و از شمال با روسيه و درياي بالتيك همسايه است.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: